Udostępnij

Dodge Charger 6.4L Daytona

950 10500 

4,6s do 100 km/h

492 KM / 670 Nm

6.4L V8 HEMI

8 biegowa Automatyczna

RWD ze szperą

Benzyna Pb95

Dodatkowy km ponad limit
– przy zamówieniu: 3,00 brutto/km
– przy przekroczeniu limitu: 3,70 brutto/km

Wiek < 23 lata – kaucja: 3500 zł

 

Opis

Dodge Charger wynajem (6.4 Daytona)

Cennik

Czas wynajmu Cena Cena / dobę Limit kilometrów
1 doba 950 zł 950 zł 350 km
2 doby 1650 zł 825 zł 700 km
3 doby 2450 zł 817 zł 950 km
4 doby 2800 zł 700 zł 1050 km
1 tydzień (7 dób) 4350 zł 621 zł 1450 km
2 tygodnie (14 dób) 7550 zł 539 zł 2350 km
3 tygodnie (21 dób) 9600 zł 457 zł 2850 km
miesiąc 10500 zł 350 zł 3500 km
  • Ceny brutto (wystawiamy faktury vat 23% lub paragony)

 

AdrianAdrian
10:40 20 Oct 24
Polecam, wypożyczenie przebiega sprawnie w bardzo miłej atmosferze na jasnych zasadach.
Mateusz KMateusz K
09:50 18 Oct 24
Hubert WawrzaczHubert Wawrzacz
15:28 17 Oct 24
Wypożyczalnia godna polecenia! 👍Bardzo wygodny proces rezerwacji i dopełniania formalności - w całości przebiega on-line.Obsługa na najwyższym poziomie. Miałem niestandardową prośbę, a panowie bez problemu zgodzili się mi pomóc.Do samochodu też nie mam żadnych zastrzeżeń.Wielkie dzięki za super weekend i oby Wam się wiodło jak najlepiej.Z pewnością wrócę! Do zobaczenia 🫡
Świetna obsługa, szybko załatwione formalności! Polecam!
Jakub WiniarskiJakub Winiarski
14:01 14 Oct 24
Auto wypożyczane po raz n-ty. Nie ma się do czego przyczepić. Wszystko na czas, z uśmiechem, pozytywnym klimatem.
Piotr GubałaPiotr Gubała
11:12 13 Oct 24
Podejście i obsługa bardzo profesjonalne wobec klienta. Najem odbyty pozytywnie i z pewnością wypróbuję coś innego.
Krzychmen :DKrzychmen :D
17:59 12 Oct 24
Bardzo mili panowie, którzy odpowiedzieli na nurtujące pytania związane z autem . Opowiedzieli o tym aucie i pokazali co i gdzie Wypożyczenie auta na bardzo wysokim poziomie. Sporo frajdy i napewno wrócimy do Trofeo. Jedno z marzeń spełnione dzięki chłopakom. Dziękuję ślicznie
ChowderChowder
19:02 23 Sep 24
Rewelacja, zasłużone 5/5.Prosta umowa bez haczyków którą dostałem do wglądu i podpisu drogą mailową kilka dni przed wynajmem, więc miałem sporo czasu na zapoznanie się z treścią.Samochód zadbany, czysty i pachnący w środku.Świetne podejście do klienta, rozmowa jak ze starym dobrym ziomkiem. Widać że właściciel to ogromny fan motoryzacji.Szczerze polecam. Wiosną planuję powtórzyć tą przygodę.Jeśli nie jesteś przekonany, zachęcam do zapoznania się z filmami na YouTube o tej wypożyczalni na kanale Sambor. Świetnie opowiedziane nasze "prawa i obowiązki" podczas najmu.Pozdrawiam całe Trofeo i dziękuję za tą przygodę.Bajka ♥
JJ ESWJJ ESW
20:31 19 Sep 24
Po wolnym starcie Trofeo okazało się rewelacją.Stawiłem się na lotnisku Balice Kraków 3 godziny po ustalonej porze, podobno samoloty nie lubią mgły. Sławek jeden z założycieli Trofeo był zemną w stałym kontakcie i tak jak się umówiliśmy, samochód został podstawiony na lotnisko, ba nawet zostałem z tego lotniska odebrany i przejechaliśmy krótki odcinek w miejsce gdzie mogliśmy dokonać transakcji. Dokument do podpisania prosty, z regulaminem zapoznałem się przed odbiorem samochodu, jest on przystępnie napisany i nie ma w nim chaczykow i przekrętów. Trofeo oferuje dodatkowe ubezpieczenie, które zredukuje nam wkład własny. Z wielu ciekawych samochód wybrałem, Dodge Charger Daytona, który był wspaniale zaprezentowany, niebieski metaliczny lakier nie jest łatwy w utrzymaniu, a tu samochód wyglądał cudownie; zadbany, z zewnątrz jak i wewnątrz. Zauważyłem że samochód naprawdę fajnie pachniał, zapomniałem się zapytać jak zostało to osiągnięte, szacunek. Daytona jest prze zabawnym samochodem, w pełności zdominowanym olbrzymim, pełnym charakteru silnikiem który wydaje z siebie wyjątkowe dźwięki. Nie widać a słychać że gdzieś dojechaliśmy. Dzięki wysokiemu momentowi obrotowemu i dużej mocy Daytona przemieszcza się z niesamowitą lekkością, doskonale zachowuje się na krętych drogach, brutalnie przyspiesza i świetnie hamuje. Sześć dni z samochodem dało mi bardzo dużo radości, nawet 4 wizyty na stacji benzynowej były wyjątkowe. Nie mam żadnych problemów z poleceniem i firmy i samochodu. Do zobaczenia, pozdrawiam i dziękuje.
Martin VidaMartin Vida
18:30 18 Sep 24
Gdybym mógł, dałbym im 100 gwiazdek. Miałem samochód przez 10 dni (żółty dodge) i nie mogłem być bardziej zadowolony z świadczonych usług. Wszystko poszło gładko, a chłopaki to bardzo uczciwi i mili ludzie, z którymi się współpracuje.Czy wrócę? Zdecydowanie TAK!!!!!!Dziękuję bardzo Trofeo i do zobaczenia następnym razem :)
js_loader

 

 

Wyposażenie:

Prezentowany Dodge Charger 6.4L Daytona charakteryzuje się poniższymi atutami:
– legendarny silnik 6.4L V8 HEMI o mocy 492 KM i 670 Nm,
– szybka, automatyczna skrzynia 8hp z łopatkami,
– napęd RWD z mechaniczną szperą,
– wersja specjalna „Daytona”,
– sportowe kolektory wydechowe,
– ⁠aktywne zawieszenie MAGNERIDE,
– zdalne odpalanie samochodu z kluczyka,
– sportowy dolot powietrza MOPAR,
– tryby jazdy: komfortowy, sportowy i torowy,
– wentylowane i podgrzewane siedzenia, podgrzewana kierownica,
– topowe nagłośnienie ALPINE,
– Apple Carplay i Android Auto,

Historia:

Dodge Charger Daytona to jeden z najbardziej ikonicznych i wyjątkowych modeli w historii amerykańskiej motoryzacji. Jego debiut miał miejsce w 1969 roku, a nazwa „Daytona” odnosi się do słynnego toru wyścigowego Daytona International Speedway na Florydzie. Model ten został zaprojektowany z myślą o dominacji w wyścigach NASCAR, co znacząco wpłynęło na jego specyfikację techniczną oraz wygląd zewnętrzny.

Pierwsza generacja Dodge Chargera Daytona wyróżniała się aerodynamicznym kształtem nadwozia, w tym przede wszystkim dużym tylnym spojlerem oraz wydłużonym, stożkowatym nosem. Te modyfikacje miały na celu poprawę aerodynamiki i stabilności przy wysokich prędkościach, co było kluczowe w rywalizacji podczas wyścigów. Pod maską znajdował się legendarny V8 HEMI o pojemności 7.0L, który generował około 425 KM i moment obrotowy rzędu 664 Nm. Alternatywnie dostępny był również silnik V8 440 Magnum o pojemności 7.2L, oferujący moc 375 KM i moment obrotowy około 650 Nm.

Wersja Daytona oferowała również różnorodne opcje skrzyń biegów. Najbardziej popularną była 4-biegowa manualna skrzynia biegów, która pozwalała kierowcom w pełni wykorzystać potencjał mocnych silników. Dla tych, którzy preferowali wygodę, dostępna była również 3-biegowa automatyczna skrzynia TorqueFlite, która łączyła doskonałe osiągi z wygodą w codziennym użytkowaniu.

Dodge Charger Daytona z rocznika 1969 był nie tylko wyjątkowy ze względu na swoje osiągi, ale także ze względu na jego limitowaną produkcję. Powstało zaledwie 503 egzemplarzy tego modelu, co czyni go dziś jednym z najbardziej poszukiwanych klasyków amerykańskiej motoryzacji. Jego osiągi na torze były imponujące – model ten jako pierwszy przekroczył barierę 200 mil na godzinę (około 322 km/h) na torze NASCAR, co było znaczącym osiągnięciem i dowodem na skuteczność jego aerodynamicznych modyfikacji.

Kolejne generacje Chargera w wersji Daytona pojawiły się w późniejszych latach w 2006 roku. Dodge Charger Daytona z 2006 roku został wyposażony w silnik 5.7L V8 HEMI, generujący moc 355 KM i moment obrotowy 530 Nm. Była to wersja inspirowana oryginalnym modelem, z charakterystycznymi detalami stylistycznymi, takimi jak unikalne malowania i oznaczenia „Daytona”. W tym przypadku, skrzynia biegów to był 5-biegowy automat, co zapewniało przyjemny komfort jazdy.

W 2017 roku Dodge ponownie wprowadził wersję Daytona, tym razem opartą na Chargerze 392 SRT. Ten model posiadał silnik V8 o pojemności 6.4L, generujący imponujące 492 KM i moment obrotowy 670 Nm. Była to najmocniejsza Daytona od czasów oryginalnego modelu z 1969 roku. Wersja ta oferowała nowoczesne technologie, lepsze osiągi oraz liczne modyfikacje mechaniczne, które czyniły ją nie tylko szybszą, ale również bardziej komfortową.

Dodge Charger Daytona, niezależnie od generacji, zawsze był symbolem mocy i wyścigowej dominacji. Jego unikalne cechy, takie jak wyjątkowa aerodynamika, potężne silniki i agresywny wygląd, przyczyniły się do jego statusu ikony motoryzacji. Dziedzictwo tego modelu trwa do dziś, przypominając o złotej erze amerykańskich muscle carów i ich triumfach na torach wyścigowych.

 

Miasto Dostępność
Warszawa Podstawienie
Kraków Podstawienie
Katowice Dostępny
Nowy Sącz Podstawienie
Rzeszów Podstawienie
Częstochowa Podstawienie
Gliwice Podstawienie

1 opinia dla Dodge Charger 6.4L Daytona

  1. Damian Badzioch

    Autko jest super
    Pięknie się prezentuje ja podjeździe ładnie mruczy ale jeśli trzeba to mocno ryknie
    Paliwożerne ale też jak trzeba mało sobie pali (trasa około 70km na tempomacie przy 80km/h spalanie 9L) więc jak na takie auto to jest dobrze
    Polecam się zapoznać bo ciekawy pojazd

Dodaj opinię

Zobacz inne samochody