Udostępnij

Chevrolet Corvette Stingray Targa

1300 14500 

3,7s do 100 km/h

466 KM / 630 Nm

6.2 V8

8 biegowa Automatyczna

RWD ze szperą

Benzyna Pb95

Dodatkowy km ponad limit
– przy zamówieniu: 4,00 brutto/km
– przy przekroczeniu limitu: 4,70 brutto/km

Wiek < 23 lata – kaucja: 3500 zł

 

Opis

Corvette wynajem (C7 Stingray Targa)

Cennik

Czas wynajmu Cena Cena / dobę Limit kilometrów
1 doba 1300 zł 1300 zł 350 km
2 doby 2250 zł 1125 zł 700 km
3 doby 3350 zł 1117 zł 950 km
4 doby 3900 zł 975 zł 1050 km
1 tydzień (7 dób) 6000 zł 857 zł 1450 km
2 tygodnie (14 dób) 10400 zł 743 zł 2350 km
3 tygodnie (21 dób) 13200 zł 629 zł 2850 km
miesiąc 14500 zł 483 zł 3500 km
  • Ceny brutto (wystawiamy faktury vat 23% lub paragony)

 

Hubert WawrzaczHubert Wawrzacz
15:28 17 Oct 24
Wypożyczalnia godna polecenia! 👍Bardzo wygodny proces rezerwacji i dopełniania formalności - w całości przebiega on-line.Obsługa na najwyższym poziomie. Miałem niestandardową prośbę, a panowie bez problemu zgodzili się mi pomóc.Do samochodu też nie mam żadnych zastrzeżeń.Wielkie dzięki za super weekend i oby Wam się wiodło jak najlepiej.Z pewnością wrócę! Do zobaczenia 🫡
Świetna obsługa, szybko załatwione formalności! Polecam!
Jakub WiniarskiJakub Winiarski
14:01 14 Oct 24
Auto wypożyczane po raz n-ty. Nie ma się do czego przyczepić. Wszystko na czas, z uśmiechem, pozytywnym klimatem.
Piotr GubałaPiotr Gubała
11:12 13 Oct 24
Podejście i obsługa bardzo profesjonalne wobec klienta. Najem odbyty pozytywnie i z pewnością wypróbuję coś innego.
Krzychmen :DKrzychmen :D
17:59 12 Oct 24
Bardzo mili panowie, którzy odpowiedzieli na nurtujące pytania związane z autem . Opowiedzieli o tym aucie i pokazali co i gdzie Wypożyczenie auta na bardzo wysokim poziomie. Sporo frajdy i napewno wrócimy do Trofeo. Jedno z marzeń spełnione dzięki chłopakom. Dziękuję ślicznie
ChowderChowder
19:02 23 Sep 24
Rewelacja, zasłużone 5/5.Prosta umowa bez haczyków którą dostałem do wglądu i podpisu drogą mailową kilka dni przed wynajmem, więc miałem sporo czasu na zapoznanie się z treścią.Samochód zadbany, czysty i pachnący w środku.Świetne podejście do klienta, rozmowa jak ze starym dobrym ziomkiem. Widać że właściciel to ogromny fan motoryzacji.Szczerze polecam. Wiosną planuję powtórzyć tą przygodę.Jeśli nie jesteś przekonany, zachęcam do zapoznania się z filmami na YouTube o tej wypożyczalni na kanale Sambor. Świetnie opowiedziane nasze "prawa i obowiązki" podczas najmu.Pozdrawiam całe Trofeo i dziękuję za tą przygodę.Bajka ♥
JJ ESWJJ ESW
20:31 19 Sep 24
Po wolnym starcie Trofeo okazało się rewelacją.Stawiłem się na lotnisku Balice Kraków 3 godziny po ustalonej porze, podobno samoloty nie lubią mgły. Sławek jeden z założycieli Trofeo był zemną w stałym kontakcie i tak jak się umówiliśmy, samochód został podstawiony na lotnisko, ba nawet zostałem z tego lotniska odebrany i przejechaliśmy krótki odcinek w miejsce gdzie mogliśmy dokonać transakcji. Dokument do podpisania prosty, z regulaminem zapoznałem się przed odbiorem samochodu, jest on przystępnie napisany i nie ma w nim chaczykow i przekrętów. Trofeo oferuje dodatkowe ubezpieczenie, które zredukuje nam wkład własny. Z wielu ciekawych samochód wybrałem, Dodge Charger Daytona, który był wspaniale zaprezentowany, niebieski metaliczny lakier nie jest łatwy w utrzymaniu, a tu samochód wyglądał cudownie; zadbany, z zewnątrz jak i wewnątrz. Zauważyłem że samochód naprawdę fajnie pachniał, zapomniałem się zapytać jak zostało to osiągnięte, szacunek. Daytona jest prze zabawnym samochodem, w pełności zdominowanym olbrzymim, pełnym charakteru silnikiem który wydaje z siebie wyjątkowe dźwięki. Nie widać a słychać że gdzieś dojechaliśmy. Dzięki wysokiemu momentowi obrotowemu i dużej mocy Daytona przemieszcza się z niesamowitą lekkością, doskonale zachowuje się na krętych drogach, brutalnie przyspiesza i świetnie hamuje. Sześć dni z samochodem dało mi bardzo dużo radości, nawet 4 wizyty na stacji benzynowej były wyjątkowe. Nie mam żadnych problemów z poleceniem i firmy i samochodu. Do zobaczenia, pozdrawiam i dziękuje.
Martin VidaMartin Vida
18:30 18 Sep 24
Gdybym mógł, dałbym im 100 gwiazdek. Miałem samochód przez 10 dni (żółty dodge) i nie mogłem być bardziej zadowolony z świadczonych usług. Wszystko poszło gładko, a chłopaki to bardzo uczciwi i mili ludzie, z którymi się współpracuje.Czy wrócę? Zdecydowanie TAK!!!!!!Dziękuję bardzo Trofeo i do zobaczenia następnym razem :)
Paweł TetlaPaweł Tetla
06:58 11 Sep 24
POLECAM !+Profesjonalna, miła obsługa+wypożyczone auto czyste, zadbane
ZwierzakoweZwierzakowe
18:02 10 Sep 24
js_loader

 

 

Wyposażenie:

Prezentowane Chevrolet Corvette Stingray C7 na wynajem w wersji coupé (targa) charakteryzuje się poniższymi atutami:

  • legendarny silnik 6.2 V8 LT1 o mocy 466 KM i 630 Nm,
  • szybka, 8 biegowa, automatyczna skrzynia z łopatkami,
  • 3,7 sekundy do 100 km/h z Launch Control,
  • opcjonalny, aktywny układ wydechowy Performance,
  • zdejmowany (chowany do bagażnika) panel dachowy,
  • wysoka wersja wyposażenia 2LT,
  • przednie i tylne kamery ułatwiające parkowanie,
  • zdalne odpalanie samochodu z kluczyka,
  • wyświetlacz na szybie HUD,
  • sportowy dolot powietrza K&N Engineering,
  • tryby jazdy: komfortowy, sportowy i torowy,
  • wentylowane i podgrzewane siedzenia,
  • topowe nagłośnienie BOSE,

Historia:

Chevrolet Corvette, amerykańska ikona motoryzacji, zadebiutowała w 1953 roku. Pierwsza generacja, znana jako C1, wprowadziła świat do nowoczesnego sportowego roadstera. Wyposażona w sześciocylindrowy silnik Blue Flame o mocy 150 KM, Corvette C1 była początkowo dostępna tylko jako cabriolet. W kolejnych latach do oferty dołączyły silniki V8, które znacznie poprawiły osiągi. Stylizacja C1 z charakterystycznym dwukolorowym nadwoziem i chromowanymi akcentami stała się ikoną lat 50.

Druga generacja, C2, znana także jako Stingray, zadebiutowała w 1963 roku i wprowadziła bardziej agresywną stylistykę oraz poprawione właściwości jezdne. Jednym z najbardziej rozpoznawalnych elementów był dzielony dach dostępny w modelu z 1963 roku. Silniki V8 w C2 oferowały moc od 250 do 375 KM. Nowością były także niezależne zawieszenie tylne i hamulce tarczowe na wszystkich kołach, które znacznie poprawiły prowadzenie i bezpieczeństwo.

Trzecia generacja, C3, produkowana od 1967 do 1982 roku, była najdłużej produkowaną generacją Corvette. Stylizacja C3 była inspirowana konceptem Mako Shark II i wprowadziła długie, agresywne linie nadwozia. Wersje silnikowe obejmowały jednostki V8 o pojemności od 5,0 do 7,4 litra, z mocą maksymalną sięgającą 435 KM w modelach z silnikami Big Block. C3 była dostępna zarówno jako coupé, jak i kabriolet, z charakterystycznymi zdejmowanymi panelami dachowymi T-top w wersjach coupé.

Czwarta generacja, C4, zadebiutowała w 1984 roku, wprowadzając zupełnie nowy design i technologiczne innowacje. Nowoczesne zawieszenie, zaawansowana aerodynamika i wzmocniona konstrukcja ramy były kluczowymi cechami C4. Silniki V8, początkowo o pojemności 5,7 litra, osiągały moc do 405 KM w wersji ZR-1, która stała się synonimem wysokich osiągów w latach 90.

Piąta generacja, C5, wprowadzona w 1997 roku, była pierwszą, która w pełni zintegrowała aluminiową ramę i skrzynię biegów z tyłu pojazdu w celu lepszego rozkładu masy. Silniki V8 LS1 o pojemności 5,7 litra generowały moc do 350 KM. Wersje coupé i kabriolet były dostępne, a od 1999 roku wprowadzono także model Z06 z mocniejszym silnikiem LS6 o mocy 405 KM.

Szósta generacja, C6, produkowana od 2005 do 2013 roku, kontynuowała tradycję wysokich osiągów i nowoczesnego designu. Wersje coupé i kabriolet były standardowo dostępne, a model Z06 z wolnossącym silnikiem LS7 o pojemności 7,0 litra i mocy 505 KM był jednym z najszybszych samochodów na rynku. Wersja ZR1, wyposażona w doładowany silnik LS9 o mocy 647 KM i 819 Nm momentu obrotowego, ustanowiła nowe standardy dla amerykańskich samochodów sportowych.

Siódma generacja, C7 Stingray, zadebiutowała w 2014 roku i stanowiła znaczący krok naprzód pod względem technologii i osiągów. C7 wyposażona była w silnik LT1 V8 o pojemności 6,2 litra, generujący 455 KM i 624 Nm momentu obrotowego. Wersje coupé-targa (zdejmowany panel dachowy) oferowały wyjątkowe wrażenia z jazdy. C7 była dostępna z 7-biegową manualną skrzynią biegów lub 8-biegową automatyczną. Model Z06 z doładowanym silnikiem LT4 o mocy 650 KM był jednym z najpotężniejszych Corvette w historii. Wysokiej klasy wnętrze, zaawansowane technologie, takie jak system Performance Data Recorder, oraz wyrafinowana aerodynamika sprawiły, że C7 była jedną z najbardziej zaawansowanych generacji Corvette.

Corvette C7 była dostępna w różnych wersjach, w tym Grand Sport, która łączyła cechy Z06 z silnikiem LT1, oraz ZR1, która ustanowiła nowe standardy mocy i osiągów z doładowanym silnikiem LT5 o mocy 755 KM. Zaawansowane systemy kontrolujące trakcję i stabilność, w połączeniu z opcjonalnymi hamulcami ceramicznymi i adaptacyjnym zawieszeniem, uczyniły z C7 prawdziwego dominatora na torze i drogach publicznych. Dzięki swojej wszechstronności, C7 stała się ulubieńcem zarówno entuzjastów jazdy sportowej, jak i tych poszukujących luksusu i komfortu.

 

Miasto Dostępność
Warszawa Podstawienie
Kraków Podstawienie
Katowice Dostępny
Nowy Sącz Podstawienie
Rzeszów Podstawienie
Częstochowa Podstawienie
Gliwice Podstawienie

Opinie

Na razie nie ma opinii o produkcie.

Napisz pierwszą opinię o „Chevrolet Corvette Stingray Targa”

Zobacz inne samochody