Opis
Corvette wynajem (C7 Stingray Targa)
Cennik
Czas wynajmu | Cena | Cena / dobę | Limit kilometrów |
---|---|---|---|
1 doba | 1300 zł | 1300 zł | 350 km |
2 doby | 2250 zł | 1125 zł | 700 km |
3 doby | 3350 zł | 1117 zł | 950 km |
4 doby | 3900 zł | 975 zł | 1050 km |
1 tydzień (7 dób) | 6000 zł | 857 zł | 1450 km |
2 tygodnie (14 dób) | 10400 zł | 743 zł | 2350 km |
3 tygodnie (21 dób) | 13200 zł | 629 zł | 2850 km |
miesiąc | 14500 zł | 483 zł | 3500 km |
- Ceny brutto (wystawiamy faktury vat 23% lub paragony)
Wyposażenie:
Prezentowane Chevrolet Corvette Stingray C7 na wynajem w wersji coupé (targa) charakteryzuje się poniższymi atutami:
- legendarny silnik 6.2 V8 LT1 o mocy 466 KM i 630 Nm,
- szybka, 8 biegowa, automatyczna skrzynia z łopatkami,
- 3,7 sekundy do 100 km/h z Launch Control,
- opcjonalny, aktywny układ wydechowy Performance,
- zdejmowany (chowany do bagażnika) panel dachowy,
- wysoka wersja wyposażenia 2LT,
- przednie i tylne kamery ułatwiające parkowanie,
- zdalne odpalanie samochodu z kluczyka,
- wyświetlacz na szybie HUD,
- sportowy dolot powietrza K&N Engineering,
- tryby jazdy: komfortowy, sportowy i torowy,
- wentylowane i podgrzewane siedzenia,
- topowe nagłośnienie BOSE,
Historia:
Chevrolet Corvette, amerykańska ikona motoryzacji, zadebiutowała w 1953 roku. Pierwsza generacja, znana jako C1, wprowadziła świat do nowoczesnego sportowego roadstera. Wyposażona w sześciocylindrowy silnik Blue Flame o mocy 150 KM, Corvette C1 była początkowo dostępna tylko jako cabriolet. W kolejnych latach do oferty dołączyły silniki V8, które znacznie poprawiły osiągi. Stylizacja C1 z charakterystycznym dwukolorowym nadwoziem i chromowanymi akcentami stała się ikoną lat 50.
Druga generacja, C2, znana także jako Stingray, zadebiutowała w 1963 roku i wprowadziła bardziej agresywną stylistykę oraz poprawione właściwości jezdne. Jednym z najbardziej rozpoznawalnych elementów był dzielony dach dostępny w modelu z 1963 roku. Silniki V8 w C2 oferowały moc od 250 do 375 KM. Nowością były także niezależne zawieszenie tylne i hamulce tarczowe na wszystkich kołach, które znacznie poprawiły prowadzenie i bezpieczeństwo.
Trzecia generacja, C3, produkowana od 1967 do 1982 roku, była najdłużej produkowaną generacją Corvette. Stylizacja C3 była inspirowana konceptem Mako Shark II i wprowadziła długie, agresywne linie nadwozia. Wersje silnikowe obejmowały jednostki V8 o pojemności od 5,0 do 7,4 litra, z mocą maksymalną sięgającą 435 KM w modelach z silnikami Big Block. C3 była dostępna zarówno jako coupé, jak i kabriolet, z charakterystycznymi zdejmowanymi panelami dachowymi T-top w wersjach coupé.
Czwarta generacja, C4, zadebiutowała w 1984 roku, wprowadzając zupełnie nowy design i technologiczne innowacje. Nowoczesne zawieszenie, zaawansowana aerodynamika i wzmocniona konstrukcja ramy były kluczowymi cechami C4. Silniki V8, początkowo o pojemności 5,7 litra, osiągały moc do 405 KM w wersji ZR-1, która stała się synonimem wysokich osiągów w latach 90.
Piąta generacja, C5, wprowadzona w 1997 roku, była pierwszą, która w pełni zintegrowała aluminiową ramę i skrzynię biegów z tyłu pojazdu w celu lepszego rozkładu masy. Silniki V8 LS1 o pojemności 5,7 litra generowały moc do 350 KM. Wersje coupé i kabriolet były dostępne, a od 1999 roku wprowadzono także model Z06 z mocniejszym silnikiem LS6 o mocy 405 KM.
Szósta generacja, C6, produkowana od 2005 do 2013 roku, kontynuowała tradycję wysokich osiągów i nowoczesnego designu. Wersje coupé i kabriolet były standardowo dostępne, a model Z06 z wolnossącym silnikiem LS7 o pojemności 7,0 litra i mocy 505 KM był jednym z najszybszych samochodów na rynku. Wersja ZR1, wyposażona w doładowany silnik LS9 o mocy 647 KM i 819 Nm momentu obrotowego, ustanowiła nowe standardy dla amerykańskich samochodów sportowych.
Siódma generacja, C7 Stingray, zadebiutowała w 2014 roku i stanowiła znaczący krok naprzód pod względem technologii i osiągów. C7 wyposażona była w silnik LT1 V8 o pojemności 6,2 litra, generujący 455 KM i 624 Nm momentu obrotowego. Wersje coupé-targa (zdejmowany panel dachowy) oferowały wyjątkowe wrażenia z jazdy. C7 była dostępna z 7-biegową manualną skrzynią biegów lub 8-biegową automatyczną. Model Z06 z doładowanym silnikiem LT4 o mocy 650 KM był jednym z najpotężniejszych Corvette w historii. Wysokiej klasy wnętrze, zaawansowane technologie, takie jak system Performance Data Recorder, oraz wyrafinowana aerodynamika sprawiły, że C7 była jedną z najbardziej zaawansowanych generacji Corvette.
Corvette C7 była dostępna w różnych wersjach, w tym Grand Sport, która łączyła cechy Z06 z silnikiem LT1, oraz ZR1, która ustanowiła nowe standardy mocy i osiągów z doładowanym silnikiem LT5 o mocy 755 KM. Zaawansowane systemy kontrolujące trakcję i stabilność, w połączeniu z opcjonalnymi hamulcami ceramicznymi i adaptacyjnym zawieszeniem, uczyniły z C7 prawdziwego dominatora na torze i drogach publicznych. Dzięki swojej wszechstronności, C7 stała się ulubieńcem zarówno entuzjastów jazdy sportowej, jak i tych poszukujących luksusu i komfortu.
Musisz się zalogować, aby dodać opinię.
Zobacz inne samochody
Cena:
Opinie
Na razie nie ma opinii o produkcie.